Vrácení a refundace
Vrácení peněz
U většiny produktů platí, že v nepravděpodobném případě, že by se jednalo o vadné zboží, nám jej můžete do 30 dnů od jeho obdržení vrátit a my vám vrátíme peníze nebo vám jej vyměníme.
Abyste měli nárok na vrácení zboží, musí být produkt nepoužitý a ve stejném stavu, v jakém jste jej obdrželi. Produkt musí být také v originálním balení.
Vrácení zboží
Jakmile obdržíme a zkontrolujeme vaši vrácenou zásilku, zašleme vám e-mail s potvrzením, že jsme vrácený produkt obdrželi.
Také vás budeme informovat, zda byl váš vrácený produkt přijat nebo zamítnut.
Pokud bude vaše vrácení schváleno, bude vrácení peněz zpracováno a částka bude automaticky připsána zpět na vaši kreditní kartu nebo původní způsob platby v dané lhůtě.
Zpožděné nebo chybějící vrácení peněz
Pokud jste ještě neobdrželi vrácení peněz:
-
Nejprve si znovu zkontrolujte svůj bankovní účet.
-
Kontaktujte prosím vydavatele vaší kreditní karty – zobrazení vrácené částky může někdy chvíli trvat.
-
Kontaktujte prosím svou banku, protože před zobrazením vrácené částky na vašem účtu může dojít ke zpoždění zpracování.
Pokud jste provedli všechny výše uvedené kroky a stále nevidíte svou vrácenou platbu, kontaktujte nás prosím prostřednictvím chatu nebo e-mailu: support@arctiqo.se
Výměny
Výrobky vyměňujeme pouze v případě, že jsou vadné nebo poškozené.
Pokud byste chtěli vyměnit produkt za stejný model, kontaktujte nás prosím e-mailem nebo použijte kontaktní formulář.
Náklady na vrácení
Pro zahájení procesu vrácení nás prosím kontaktujte e-mailem: support@arctiqo.se .
Zašleme vám e-mailem pokyny, kam máte produkt zaslat k vrácení.