Vrácení a refundace

Vrácení peněz

U většiny produktů platí, že v nepravděpodobném případě, že by se jednalo o vadné zboží, nám jej můžete do 30 dnů od jeho obdržení vrátit a my vám vrátíme peníze nebo vám jej vyměníme.

Abyste měli nárok na vrácení zboží, musí být produkt nepoužitý a ve stejném stavu, v jakém jste jej obdrželi. Produkt musí být také v originálním balení.

Vrácení zboží

Jakmile obdržíme a zkontrolujeme vaši vrácenou zásilku, zašleme vám e-mail s potvrzením, že jsme vrácený produkt obdrželi.

Také vás budeme informovat, zda byl váš vrácený produkt přijat nebo zamítnut.

Pokud bude vaše vrácení schváleno, bude vrácení peněz zpracováno a částka bude automaticky připsána zpět na vaši kreditní kartu nebo původní způsob platby v dané lhůtě.

Zpožděné nebo chybějící vrácení peněz

Pokud jste ještě neobdrželi vrácení peněz:

  • Nejprve si znovu zkontrolujte svůj bankovní účet.

  • Kontaktujte prosím vydavatele vaší kreditní karty – zobrazení vrácené částky může někdy chvíli trvat.

  • Kontaktujte prosím svou banku, protože před zobrazením vrácené částky na vašem účtu může dojít ke zpoždění zpracování.

Pokud jste provedli všechny výše uvedené kroky a stále nevidíte svou vrácenou platbu, kontaktujte nás prosím prostřednictvím chatu nebo e-mailu: support@arctiqo.se

Výměny

Výrobky vyměňujeme pouze v případě, že jsou vadné nebo poškozené.

Pokud byste chtěli vyměnit produkt za stejný model, kontaktujte nás prosím e-mailem nebo použijte kontaktní formulář.

Náklady na vrácení

Pro zahájení procesu vrácení nás prosím kontaktujte e-mailem: support@arctiqo.se .

Zašleme vám e-mailem pokyny, kam máte produkt zaslat k vrácení.